Uporabniška izkušnja se začne pri vhodu
V avtomobilskih centrih Kia in Citroën v Tbilisiju (Gruzija) so za glavni vhod iskali rešitev, ki bi ustrezala dinamični naravi njunih razstavnih prostorov. Odločili so se za Doorson avtomatska drsna vrata 300 standard, ki združujejo udobje s sodobnim videzom.
Rezultat? Nemoten pretok ljudi in udobna, brezstična izkušnja za obiskovalce.
Prilagodljiv in pameten vhod
Dvokrilni vhod v Citroën centru omogoča širšo vhodno odprtino, kar optimizira prehod večjih skupin obiskovalcev. Enokrilni vhod v KIA centru predstavlja kompaktno, a prav tako učinkovito rešitev.
Oba vhoda se odpirata preko senzorja, z možnostjo prilagoditve območja zaznavanja, kar pa zagotavlja brezstično in nemoteno prehajanje. Tako lahko obiskovalci enostavno raziskujejo salon, preizkusijo vozila in uživajo v vrhunski nakupni izkušnji.
Učinkovito upravljanje vrat na dosegu roke
Multifunkcijsko stikalo na dotik COM20 osebju avtohiše omogoča enostavno upravljanje nastavitev vrat, prilagajanje parametrov in spremljanje diagnostičnih podatkov. Sedem različnih načinov delovanja, vključno s sezonskimi prilagoditvami in enosmernim prehodom, omogoča popoln nadzor nad delovanjem vrat.
Avtomatska drsna vrata z združevanjem prilagodljivosti, vsestranskosti in elegantnega dizajna s steklenim krilom ustvarjajo brezhibno povezavo med zunanjimi in notranjimi prostori ter zagotavljajo udobje obiskovalcev in učinkovitost.
Za več referenc o avtomatskem dostopu in njegovih prednostih v avtomobilskih centrih si oglejte naše projekte Avtosalon Volkswagen in Avtohiša Vrtač.
Galerija slik
Produkti v projektu
Preberite več o naših rešitvah v tem objektu